FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Tuesday, October 26, 2010

aku rindu....

minggu ni aku rasa rindu betul2 mencengkam hati dan nurani aku...
aku rindu mama, abah, kak oni, abang supi, x-bulat n sorang yg aku xkn lupa..Azzatul Fatonah Salim

aku rindu dorg suma...
knp ni..?
aku rindu sangat..
semlm aku rindu ngn mama..
seharian wajah mama mengundang d benakku stp masa.
aku kalah ngan perasaan aku sendiri..
aku xdpt nk tahan bila melibatkan mama..
aku sayang mama..
kerinduan aku thdp mama betul2 membuatkn hari2 aku rawan..
air mata aku cepat mengalir apabila perkataan 'ibu', 'mama', atau sewaktu dgnnya disebut ole org lain...
aku xkn dpt thn airmata aku....
airmata aku akn cepat mgalir...
aku rindu mama...
rindu mama..
td masih lg aku mendengar perkataan itu..
air mata aku mengalir lg...
(menggeleng)
aku sayang ngan mama...
sayang sangat..
smlm mama call....
10:40 PM...tyme tu aku rindu sangat ngan mama...
aku mau call..
tp kredit nda cukup.. T_T
(padahal takut nangis bila dengar sora mama...)
tyme mama call aku turun d bawah tmpat tangki air
(teda air semalam..)
tempat kak ain p cuci kain..
(malam2 baru dia p cuci..hihi)
aku turun sbb mau temankan dia...
tyme tu aku kagum ngn diri aku sndiri...
nda nangis dpn mama..
huhu...
terubat juga rindu ngn mama...
lama juga mama call smlm..
20+minit...aku senang hati pas mama call...
rasa yg dunia ni aku yg punya..
tiada masalah lgsung..
:)
tp..langit bukan slalu cerah....
aku dapat tau sumtink yg buat aku tergamam jugak...
aku takut..
takut perkara lalu terjadi lg...
T_T

mama cakap kalau aku mau pulang minggu ni..pulang la...
tp baik pulang sekali cuti sem nanti...
aku tediam...
duit aku d bank nda ble kuar...
duit d tgn nda byk....
kena jimat...
aku pun decide nda plg nti...
tunggu jak cuti sem nti...
aku akan betahan utk beberapa hari d sini nanti...
hurm....T_T
nangis lg...
T_T





mama...terima kasih sbb call am...am sayang mama.......
syukran ya Allah....
"Aku Mohon PadaMU Ya Allah...Kasihanilah kedua ibubapaku sebagaimana mereka mengasihani daku sejak kecil"
sesungguhnya..aku teramat menyayangi mereka ya Allah...
T_T


kemudian...
pagi tadi aku bermimpi....
aku mimpikan azza...







aku sedih...
dalam mimpi tu aku menangis...
for the rest of my life...
i'll be with u..
i'll stay by ur side..
honest n true..
to the end of my time..
i will love u....
i will love u...
i will love u azza....

airmata aku mengalir lg...
aku nda peduli ngan kawan2 lain..
kalau airmata aku mengalir lg..
itu kerana aku terlalu rindu ngan dua insan ini...
aku nda kesah dikatakan murah airmata...
aku nda kesah org cakap aku ni anak manja..
sbb aku memang manja...
kamu bukan tahu sejarah aku..
jadi..
DIAM!!!TUTUP MULUT KAMU YG BUSUK TU!!!!
pagi jahanam ngan sangkaan buruk...
pegi jahanam ngan pandangan kamu sal aku...
ada aku kesah..
yg aku tau..
aku nda kacau hidup kamu...
jaga jak kain kamu tu..
tengok carik atau tidak sebelum cakap sal kain orang...




hal aku n azza...
adalah perkara yg terindah...
walaupun kadang2 aku terasa ngan sikap dia..
tp aku tau...
dia bukan bemaksud yg bukan2 ngan aku...
dia nda niat pun mau buat macam tu..
cuma aku telampau sensitif kalau melibatkan dia...

semua tu sbb aku sayang sangat ngan dia...
hubungan aku n azza bukan hubungan biasa...
kami punya hubungan istimewa yg bukan selalu kamurang jumpa di dunia ni...
kalau kamu ndatau..
DIAM2!!
toksah tanya....sbb aku xkan sibuk2 mau menyibukkan diri ngan hal peribadi org lain...
(melainkan hal peribadi kawan2 yg aku sayang...)


azza....
aku xkn lupa perkenalan awal kita...
aku xkn lupa kenangan kita sama2...
aku xkn lupa suma tu....

T_T aku nangis lg...
tolongla airmata...
jgn keluar lg...
teda air dlm badan aku ni...

aku sayang kau azza...
banyak benda aku mau cakap ngan kau...
tp..bila kita jumpa...
aku lebih suka kau bercakap...
aku lebih suka begitu....
aku suka dengar kau becakap...
dengar kau becakap menyenangkan hati aku.....
aku senang macam tu...


kali pertama jumpa kau.....
d dpn pintu dewan asrama likas...
(sebelah kompleks sukan likas)
aku dgn baru siap bejemaah asar...
aku tau..
tyme aku solat..
kau kol aku...
(teganggu sekejap solat aku..hoho)
tp pas tu aku trus kuar sbb aku tau kau ada d luar..
aku masih ingat lg...
kau pakai bj warna hijau tyme tu...
aku ingat lg...
semua yg tejadi sal kita masih kemas dalam otak+ingatan aku...
gurauan2 kau...
teguran kau...
suara kau...
rajuk kau...
marah kau...
macam2 lg....
aku masih ingat suma tu....
suma tu masih segar dlm otak aku...

kekangan masa+kewangan utk berhubung ngan kau
membuatkan aku memendam rindu ni menjadi dendam......
aku simpan dendam rindu ni sorang diri...
aku tintakan sedikit dendam itu d blog ni..
selebihnya aku simpan dan pendam...
aku biarkan dendam rindu tu jd virus...
aku biarkan dendam tu jd racun d hati aku...
aku biarkan dendam tu jd bisa dlm hati aku...
aku biarkan dendam tu menguasai hati aku....

sama seperti dendam rindu yg aku simpan utk mama...
cuma mama lebih peka utk menyedari kerinduan aku...
mama sedar keadaan hati aku yg kerinduan....
mama tau hati aku...


aku sayang mama....
sayang sangat...



azza...kau insan yg pertama sepertimu yg muncul dalam hidup aku..
seorang insan yg aku tidak pernah menduga kehadiran kau dalam hidup aku...
seseorang yg aku tidak pernah termimpi menerima kedatangan kau dalam hidup aku.....

aku bersyukur kerana kehadiran kau...
mengubah sedikit hidup aku...
mencorak bentuk kehidupan aku...
mengubah rentak tarian langkah hidup aku....
merombak hati aku....

aku sayang kau azza....
dendam rindu ini aku simpan menjadi suatu penyakit dalam diri aku...
penyakit yg membawa seribu penawar untuk hati aku....
aku sayang kau azza....
sayang sangat.....







tiada lain yg dapat mengganti diri kalian dalam hidup ini...
tiada lain yg dapat mengubah diri ini seperti yg kalian lakukan....
cuma DIA...
DIA la segalanya....
DIA la yg merancang semua ni..
DIA la yg membenarkan semua ni blaku...
DIA yg mengerakkan hati ini....
DIA yg menggerakkan jiwa ini...


aku tidak akan pernah berubah untuk selalu memyayangi kalian...
aku tidak akan mengubah perasaan ini terhapad kalian..
kalian la insan2 teristimewa dalam hidup ini...

terima kasih mama...
terima kasih abah...kak oni...abg sufi...x-BULAT...

terima kasih Azzatul Fatonah Salim....


aku menghargai kehadiran kalian....
terima kasih...

Aku Bersyukur PadaMU Ya Allah...
Alhamdulillah...
Syukran kerana menghadirkan rasa ini dalam hatiku yg kecil dan hina ini....
terima kasih Ya Allah...
terima kasih kerana membenarkan diri ini disayangi oleh mereka yg Kau pilih...
terima kasih kerana membenarkan diri ini menyayangi mereka yg Kau pilih...
aku bersyukur padaMu Ya Allah...

Mama, Abah, kak oni, abg sufi, x-bulat.......Azzatul Fatonah Salim...For The Rest Of My Life, Insya Allah...Saat Lafaz Sakinah dan Lafaz Yang Tersimpan...Jangan Pernah Berubah Bila Cinta Sepi Sekuntum Mawar Merah......

Thank You Allah
I was so far from you
Yet to me you were always so close
I wandered lost in the dark
I closed my eyes toward the signs
You put in my way
I walked everyday
Further and further away from you
Ooooo Allah, you brought me home
I thank You with every breath I take.
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah.
I never thought about
All the things you have given to me
I never thanked you once
I was too proud to see the truth
And prostrate to you
Until I took the first step
And that’s when you opened the doors for me
Now Allah, I realized what I was missing
By being far from you.
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah.
Allah, I wanna thank You
I wanna thank you for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
And did you give me hope
O Allah, I wanna thank you

I wanna thank You for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
I wanna thank You for bringing me home(2x)

Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah.


 For The Rest Of My Life
I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself I feel so strong
Everything was changed when you came along
OOOO
And theres a couple word I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`would love you eternally

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart


DEEP IN MY HEART...
I WILL NEVER FORGET YOU ALL...
THANK YOU FOR YOUR PRESENCE IN MY LIFE....
I WILL ALWAYS LOVE AND WILL DO REMEMBER+MISS YOU ALL ALWAYS...
AS LONG I CAN BREATH...
AS LONG I CAN LIVE....
AS LONG AS
ALLAH GIVES ME THE CHANCE
TO LET YOU ALL STICK INTO MY HEART
TO LET ME LET YOU ALL STICK INTO MY HEART


MY LOVE IS NOTHING WITHOUT YOU ALL....

THANK YOU FOR LET ME IN INTO YOUR LIFE..
THANK YOU FOR LET ME IN INTO YOUR HEART...
THANK YOU...
I APPRECIATE IT VERY MUCH. INDEED!

2 comments:

Anonymous said...

Dear my darla...

sorry,cant leave my 'love2' cni.. mata aku ni.. bhabuk. air mata x bhenti mngalir ni. hehe

t0o much things i need to tell u.
t0o much stories i need to share wif u
to0 much things i need to do wif u [not to slap u la.. xD]

thanx darla..
really miss u r8 now
jauh ni kta syg
10 jam pnrbangan...
brapa jauh jarak dipisahkan
cuma stu jak..
kalau aku kawin cni,aku harap kw dpt dtg
okeh?
kw msti dtg
WAJIB!!!
jan rsau..
x yg dpt gantikan kw d cni
kw satu... x dua





Love u so muxh! =')

SH4Vi4Mie said...

insyaAllah..
andai DIA mengizinkan aku untuk menghadirinya......
pasti aku akan datang...
:)

terima kasih sayang....
:')

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥