FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Monday, October 11, 2010

Hari2 Istimewa...

MySpacesumone said tat we must make sum activities tat will make us can forget it ever after in tis date..MySpace..*rubbish*....i dunno..but 4 me..tat is not necessary...if u wan..u can make ur days happy n meaningful all the day..MySpace..dun care wit the special date...go to hell wit tat...i dun mind...not my cares...MySpace..also..sumone said tat..we must spent tis day wit our beloved bf/gf...wat the hell....? dont they ever think about their family...??? wat kind of son/daughter r u..?....MySpace


okey..back to tis entry..start from last nite...before 10-10-10 come.i played some game to reles my tense..lol~ wat a laugh..?MySpace im not so tense actualy..juz not in mood.i felt very deeply in blue...really...indeed!...i played games all the nite n i fall asleep around 3am if im not mistaken...MySpace...stop wit tat..i dreamed of sumtink tat makes me blur...i dreamed sumtink tat actually makes me feel powerful..i control the nature..indeed..i dunno y the dream come to me...i also dunno y it in my dream...for sure..i wanna b like tat..i can control the nature..hoho...devil torn is coming..lol~MySpace

i woke up easily tis monink n fall asleep as easy i woke up...*blur*then...around 9.45am..my lovely mama woke me up..dunno y..i woke up suddenly n walk to bathroom n took my bath...i looooooooooooooooooove my mama damn much..deeply inside my heart..i wanna b like her..(sad)im glad tat i hv her as my mamaMySpace.haha..tyme cuti ni la aku betul2 raikan hari2 aku ngan mama+family...haha..makan sama2...tengok movie sama2...haha...aku bawa mama tengok movie budak2..hahah...best..tp mama tetidur ni d tgh2 cerita..huhu...ndapa bha..hehe..nda jua aku kesah...mama tetidur d bahu aku lg tu..hoho...sangat bahagia..walaupun ksian ngn mama...mungkin mama penat kali..hohoho..MySpace.b4 tu mama p masak utk lunch bha tu..wahaha..sedappppppp sangat..kekeke......hahaha.....mau tambah byk2 bha tu..tp...teringat pula yg malam semalam aku sudah makan telebih had yg sepatutnya...(dalam hati mau jugak aku cakap...perut aku..suka ati akula mau makan byk2.MySpace..telebih had ka..apa ka...buat apa mau kesah..hoho...)tp..disebbkan mama yg tinguk aku len2 sbb 3 kali menambah..trus yg keempat tu aku pura2 uda mau berenti..haha...padahal masih meratah lagi..kui3.....yg ni ndala mama marah....hehehe...kakak aku pun buat derk jak..paham uda dia perangai aku..heheh...selagi ada makanan depan aku..kalau nda makan ngan nasi..mesti aku p ratah tu...sampai la licin tu pinggan teda uda makanan..hahahah....punya kuat makan...hohoho..apa istilah yg kak ain n wina guna tu a kalau kuat makan ni..?hoho..lupa uda aku..MySpace.hurm~~nanti aku refer ma dorang la..hehehe.....yg penting apa2 pun yg mama masak...memang sedap tahap dewa la....hohoho...wujudka dewa2 ni..?keh3...mama....mama...mama...am sayang mama sangat2....masakan mama pun...hehe..am rindu mau makan lagi..heheh..buli ka aku balik lagi minggu ni a...? hurm~~...mau balikkkkkkk!!!! MySpaceMau makan..........huhu.....laparrrrrr...huhuhu..rumate akupun makan mee sedap depan2 aku ni skang..kui3..lapar pun menjelma..korh~~.MySpace...haha....sandi aku ni..hahah...lapar ja balik2..hehe..teda makan ka tgh hari..?? hehe..pa buli buat..heheh..miskin bha...heheh...(pui...miskin kunu...pigi arh..)hehe...well..apa2 pun..aku harap sangat aku buli makan masakan mama lagi..huhuhu...sedih....wuwuwu.....mau makan masakan mama...uwuwuw...kalau aku cakap sal mama ni mesti aku sedih lagi..mesti mau makan lg ni...hoho....siapa sudi makan ngan aku ni malam..heheh....tawaran akan terbuka selagi entry ni belum diganti..hehehe...(tlampau tedesak jugak kau ni amni...?)hahahah....well...lapar kan..heheh...bha3...suda2 la..ndamau aku cakap sal nil g...buat aku terharu+lapar jak ni..keh3....(crossing finger..)MySpace


then...today is the day tat i had to come back to ipg...hurm~~..ahad larh....herm~~.dunno larh..actually...i like to b there...seems like the most important place tat i should go beside kk n papar is keningau.i love keningau as well i love kk n papar...well..here i found another of myself...hurm..not surprised...i've expected it before..lol~...*dun say rubbish here* erm..anyway..i tout sumtink might b diffrence..alto it still the same.all r playing the same game..but..hais...suda2 la tu..malas uda mau story...no poin la mau story d sini..teda juga tu urg paham..hurm~..bha..pandai2la kau mau pikir...tlampau banyak kehipokritan d sini....aku pun macam mau tejadi hipokrit suda...hush!! palis2..aku mau jadi diri aku d sini..teda yg bulih pengaruh aku utk berubah jd sumtink yg aku tia mau..n aku mau bagi warning ni..kalau ada sesiapa d antara kamurang..hah!!kamu..!!kamu yg terasa tu...aku nda kesah pa kamu mau pikir or judge aku sal perangai aku ni..yg aku tau..aku nda kacau hidup kamu n kamu nda kacau hidup aku...paham...? hm~~nda paham pun kamu kena jugak paham..itu hak setiap individu..n aku pun sure kamu sendiri tiamau kena buat camtu..huh!...kalau kamurang juz mau kawan aku sbb mau ubah aku...bek kamu lupakan ja benda tu...tp...ada 1 yg aku akan terima..perubahan yg kamu bawa tu adalah satu kebaikan buat diri aku n org2 sekeliling..itu..for sure aku terima..walaupun ada keburukan dalam diri aku yg perlu aku ubah..(WAJIB) tu aku akan aku ubah...bukan mau jadi sempurna..tp, untuk ke arah yg lebih baik....MySpace


erm..anu bha...pa ni...ada aku mau story...since last friday until today la kn...me kepulangan ma satu urang senior bha ni...hoho..dia amik kajian sosial sama2 ma kak ain...n wina...hoho...actually i knew her becoz of they..(sis oilan,sis wina, n her...) wan to tke a cab to go back to ipg loooong tym ago....hoho..they asked me..n then...lalala...tat tym i brought my lil kura2 hijau..really comel tu kura2..4 me la..hehe...dun care others.lol~me,her n wina sit behind the cab while oilan sit in front...hurm~my lil kura2 hijau attracted her n wina so much..hoho..(yaka tu..??perasan jak aku ni..kokokoh.....)my lil kura2 hijau comel bha...kalau tia caya ndapayah la mau caya..hoho...MySpace

suda2....aku mau story sal ni senior ni...MySpace

i oso dun expected tat i'll kepulangan wit tis seniors..coz mostly i met her seldom tyme..kekeke....during rumah terbuka blok asrama n rumah terbuka dewan tan sri suffian koroh..haha..not forgotten at h.e.p..hehe..MySpace.haha..mula2 tu...(ceh....spek malay balik pulok...antam jak..)aku baru balik dari kafe bha tu..ehe..pas makan kn..kebulur pulak aku ari jumaat tu..almaklum la malam sebelumnya da bantai 1pinggan nasik+ayam+sayur+air cincau susu...kekeke...tyme mau masuk bilik tu la si queen ni tanya samada aku mau balik ka tida..hehe..tyme tu aku belah bagi ba mau balik sbb ada program kunu d asrama..haha..tp..bila dia mau balik yg mxudnya aku ada kawan balik..trus aku lupa mau p tu program..hahah..jahat punya anak ni....hehe..nda jua aku sangka si queen ni mau balik..hahah....then bila ada kawan suda..naaa....brani uda aku mau balik minggu ni..heheh.MySpace...tyme tu si queen baru p cuci kain..hehe..jadi kenala tunggu dia abis cuci kain dulu baru p jalan..huhu..then aku pun ngan gumbiranya melangkah ke bilik kawan2 aku...hehe..gembira sebab mau balik uma...hehe..humsick kunu..keke...then bila aku mau siap2 tiba2 si queen datang..tekejut aku..sbb tyme tu aku pakai bra+suar ja..hahhaha..malu siot aku ging..kekeke....tp,muka si queen pucat ni tyme dia datang tu..MySpace.ilang trus kemaluan aku..hahah...yala bha..lau muka orang datang p tmpt ko pucat2 nda ko takut ka...kut2 nanti dia pingsan ka apa ka...?hoho..then dia cakap yg dia kena p hospital dulu mau p jumpa doktor..ada emergency..huh..? bingung uda aku tyme tu...huhu..si queen ni sakit bha tyme tu..hoho..sakit orang pompuan.MySpace.urang lelaki buat apa mau amik kesah...bukan juga kamu tau tu...hoho..then aku pun kasi iya jak..lau dia mau p hospital dulu nda jua aku kesah..relek2 bha...nda juga lari tu ruma..yg penting si queen p hospital dulu..kalau dia pingsan tgh2 jalan..matila aku mau mengangkat dia..walaupun aku bulih angkat dia..tp..biala dia p hospital..lebih baik drpd tia pigi...ehehe...tp..pas dia turun tu..aku tinguk la dia dr atas tym dia mau p bilik dia..macam org kesakitan ja aku tinguk..mau juga aku cakap..tiapaya la pulang kalau sakit..huhu..tp..aku mau pulang juga...heheh...then..ngan setianya aku menunggu si queen ni balik dari hospital..hoho..sempat bha lg tinguk muvie jepun 10 episod...kekeke......then bila si queen tiba2 terjengul d pintu bilik..ngan ready2 uda dia pakai bj+beg..dia tinguk aku belum siap lg..MySpace..ohohoh..punya men aku tekejut...kur semangat..MySpacehahah...trus kelam kabut mau pakai baju..(tym ni suda pakai inner a..bukan sparuh bogel..hehehe..)aku ingat dia p hospital lama sikit..sbb aritu aku p antar si didi p hospital lama ni kami menunggu..puih!!bila ingat balik maccam mau ketuk pula pala tu attendant...herm~~suda2! Back to my story..

tp..muka si queen ni masi lagi pucat macam td..cuma dia asyik pegang backside+pinggang dia..aku pun pelik ni..hoho..knp plak ni..? then bila tanya..dia kena inject pula.MySpace.hoho...sian..huhu....mau juga dia pulang a..hoho..tp nda pa bha..aku kn ada...kekekek....perasan..hihi...dia macam nda larat mau jalan..then aku pun kol la teksi...dia pun memang mau nek teks..sbb dia memang nda larat jalan..(hais~cam kesian pula aku lau tinguk dia jalan pegang tutt...=.=”).MySpace..uncle azmi bha jugak..heheh...aku ingat nek teksi sampai kk..hehe..rupa2nya sampai pekan ja..heheh...trus si queen p pukul aku...adedeh..hahah...(kaya jugak kau ni amni....perasan aku ni..) hehe...nda bha..gurau2 siak..heheh....MySpace


si queen ni..walaupun tengah2 sakit..MySpace.ada juga tenaga dia mau ketawa2 n pukul2 aku..adedeh..pelik2..sama cam kak ain dia ni..hoho....then kami nek teksi la p pekan..tempat tung ma..pas tup beli tiket jam 3,...nasib bek ada jugak tu tiket jam 3..lau tidakk...kokoko.....tepaksa la nek bas len..hehehe....memang sandi la aku rasa petang tu..haha...oya..then,aku n si queen ni nek la bus tung ma tu yg jam 3 punya...kami la paling last naik tu bus..nda juga la penuh tu bas...separuh ja..hahha....sepanjang perjalanan tu..mostly aku n si queen ni banyak la jugak becakap+becerita..MySpace.hahah..ada2 ja topic kami..kekeke..kamu tia paya tau...sibuk ja...ni hal aku n dia ja...kamila paling bising aku rasa...ndala pandai berenti becerita bha..hahaha...kalau aku pulang ma kawan2 aku pun nda juga begitu aku becerita..hahah....memang best la..haha..puas la aku kena cubit+pukul duduk sebelah dia..haha..(pukul+cubit2 manja bha..hhahahahah...jgn jeles a....ceh!macam kamu mau jeles kn...hoho..) n tym ni jugak la aku n si queen jd kawan..haha..kami declare uda jd kawan...hehe...best! all the tym kami story2+ketawa2...hurm~~macam2 la feeling ni....kohkohkoh.....MySpace

sampaila kami d terminal...uke la kami uda...hoho...ujan bha tym kami sampai tu..huhu...mau2 lebat uda...kui3...konfom...memang aku demam ni kalau aku tia mandi dalam masa sejam...hoho...naaa...aku pula tepaksa menunggu abang aku p jemput aku...adalah lebih sejam aku p tunggu dia d bustop terminal tu....hoho...tapi sambil2 menunggu tu..si queen pun menunggu abg ipar dia amik dia jugak...hehe...jadi kami pun sambung bercerita lagi n lagi.MySpace..heheh...nda pandai abis2 pula crita kami ni..hehe....port kami becerita tu pun strategic..hahah...depan tandas...keh3...pandai bha kami ni..hahah...(nda bha..ujan lebat bha suda tym tu...malas mau jalan dalam ujan..nanti sakit..cehhh...hahahha....)menunggula kami dua d sana ngan setianya..hahha....sampaila abg dia sampai..n tinggal la aku sendiri d sana...hohoho..sedih ni..sudala gelap uda..huhu..ujan lagi tu...huhuh....peduli...skip cerita...sampai2 ja d uma..aku ngan rajinnya terus masuk ke dapur n masak TEMALE...heheh..mau tau apa benda ni..?? sapa2 yg berminat..sila2 la jemput aku ke rumah kamu utk masak benda ni..hehehe..kompom nda menyesal..aku pun mau makan tu TEMALE lagi..heheheh....uke sudah....memang sedapla...abah pun tambah dua kali...abang aku...? hais..jangan cakap..tiga kali dia tambah..mama aku yg baru buka puasa pun makan balik..hahah..kakak aku pun sama la jugak..hahahah...gumbiranya hati ini...hehehe.....MySpace



skip apa2 yg jadi hari sabtu..not necessary to read....kuang3....MySpace



ari ahad tu..aku kena antar ngan abang aku yg gagah perkasa tu lagi..macam bonzer bha body dia ni..besar betul..ka tulang dia yg besar..? MySpacepelik2..hehehe.....tp..b4 tat..kami p 1B dulu..aku mau p beli barang makanan yg sis HYUN n sis ZIZI pesan...+sumtink utk hadiah sis ELLEY...MySpacehehe...tp,tiba2 pula si queen ni p pesan big donut+pizza...uish..punyala banyak barang aku bawa...hoho..berat lagi beg aku tym tu..hoho...ndapala...aku suka lau beli bab2 makanan ni..dun mind la berat ka apa ka..yg penting makanan kena share..heheh.....then..pas suda beli2..aku pun direct p terminal bandaran tuh..hoho..lama jugak aku menunggu si queen ni..banyak kali kol pun nda besambut..RISAU aku!! Then aku tunggula dia d bustop sana tu...hehe..lama la jugak menunggu dia..hehe..dia nek teksi bha pula...patutla...hohoho...urm..pas dia sampai tu barula kami nek bus...bus mini siak bha...hehe..ngan plastik besar pizza+donat..kekeke...memang keteguran aku kalau balik nek bus mini jugak p ipg..hohoho...tyme d bus mini tu pun kami becakap jak nda henti2 sampaila d keningau..heheh..ntahla...bosan kali org2 dalam bus tu dgr crita kami yg ntah apa2..hahah...kami ketawa pun kdg2 yg telebih had punya...kekeke...(upsss...nda sengja...hehe..)....ntahla..memang nda buring la story ma si queen ni..hoho...lawak2 bha......tp....................................................MySpacetyme kami mau sampai d keningau tu...kami cerita sal sumtink yg buat mood aku tiba2 mati suda...sekejap ja mood happy tu hilang...hurm~~menyesal pula aku cerita sal benda tu...memakan diri aku balik...sedih betul ni aku rasa...kalau aku teringat balik...macam mau nangis pun ada...pa nda..aku terkilan yg amat sangat bha sal benda tu...aduih!! nda juga aku sangka ini pengakhirnya hubungan kami.MySpace.aish! menyesal aku ungkit sal ni..teda uda mood aku ni mau mengupdate ni blog...hurm~~ suda la a...aku mau stop dulu...apa2 yg blaku kemudian..nanti2 la kalau aku ada mood mau sambung a...skg ni pun cam teda mood uda ni...lgpn,demam aku belum kebah lg..sorryla kalau aku anti-klimaks...memang teda mud uda ni...apa2 pun..aku akan update jugak blog ni nanti...so..chow dulu a...jumpa lg d lain entry...bubbyeeee....MySpace

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥