FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Sunday, January 08, 2012

A New Year Gift!


Yes! It’s True That I Gave U The Scar

”Thanks 4 d Scar”( 01:14 PM, 4th January 2012)

        Ya. Memang aku yang berikan parut itu kepada dia. Aku yang berikan. Sebagai hadiah untuknya.

“Aku mau bagi kau hadiah yang boleh buat kau ingat dengan aku bila kau tengok benda tu.”

Ya. Itulah kata2 azimat yg aku ucapkan sebelum ini. Aku nekad untuk bagi dia hadiah yg akan mengingatkan dia ngan aku.

“Oh! Banyak pula duit kau. Patutlah kau mau sangat bagi aku hadiah.”

Kata2 itu membuatkan aku tersentak sendiri. Senyum yg terpaksa aku ukir untuk menjawab kata2nya. Entahlah... aku mengiyakan atau menafikan dengan tersenyum begitu. Terus aku terfikir, apa material yang aku akan bagi sebagai hadiah untuk dia ni? Betulkah sebab aku banyak duit, then aku mau bagi dia hadiah? Lama juga aku befikir, tapi aku sendiri nda dapat jawapan tu. then, aku decided supaya dia yg pilih sendiri benda yg dia mau kemudian baru aku belikan.

*

Hari2 terakhir sebelum aku berikan parut tu masih belegar-legar diingatan aku. Kejadian 31 disember masih segar lagi. Aku ndakkan lupa apa yg berlaku pada hari tu. kata2 dia... reaksi dia... emosi dia... dan yg paling aku ingat, airmata dia yg gugur sebab AKU! Aku yg menyebabkan dia terlibat sama dengan kemalangan tu. salah aku. Semua kata2 dia ndakkan pernah aku lupa. Kesakitan dia ndakkan pernah aku lupa. Semua tentang dia ndakkan pernah aku lupa.

Dia membuatkan aku lupa tentang diri aku. Kesakitan aku. Dan semuanya tentang diri aku. Tapi, dia juga mengingatkan aku tentang seseorang yg sangat aku sayang di dunia ni. Insan yg telah pergi tinggalkan aku. Tp, mungkin aku ndakkan pernah dapat bejumpa o becakap ngan dia lagi lepas ni...

“Jan kcw g bley.” ( 01:04 PM , 4th January 2012)

Terdiam. Tp, itu permintaan dia. Jadi aku turutkan juga walaupun sebenarnya aku xmau. Mungkin itu harga yg patut aku bayar untuk parut yg aku hadiahkan untuk dia. (+_+)

Apa2 pun, janji aku untuk dia mesti aku tepati. Janji untuk tidak akan SENTUH n BAWA MOTOR lg. Janji untuk tidak akan kacau hidup dia lg. Ya! Itu ja janji yg aku perlu tepati sekarang. Janji yg tinggal antara aku dan dia. oya, shavers n soaps yg dia bg. Itu ja yg tinggal mengingatkan aku dengan dia.

Aku ndatau macam mana mau bedepan dengan dia n family dia lepas ni. Kuatkah aku untuk bedepan dorang nanti. Argh! Aku ndatau. Tp, aku kena bertanggungjawab untuk semua perbuatan aku. Aku dah besar jd aku kena bertanggangjawab untuk apa yg aku lakukan. Ya! Itu yg terbaik.

Aku harap sangat akan ada ruang di hati dia untuk maafkan aku. Maafkan semua kesalahan aku. Kesalahan yg tidak pernah aku jangkakan aku lakukan. Tp, kalau difikirkan... nda guna aku ungkit balik. Sigh~ (=_=)”

If anyone asks, I'll tell them we both just moved on, When people all stare, I'll pretend that I don't hear them talk, Whenever I see you, I'll swallow my pride and bite my tongue, Pretend I'm okay with it all, Act like there's nothing wrong...

Is it over yet? Can I open my eyes? Is this as hard as it gets? Is this what it feels like to really cry? Cry...? “(=_=)

If anyone asks, I'll tell them we just grew apart. Yet what do I care if they believe me or not. Whenever I feel your memory is breaking my heart. I'll pretend I'm okay with it all. Act like there's nothing wrong.

Is it over yet? Can I open my eyes? Is this as hard as it gets? Is this what it feels like to really cry? Cry...? (Y_Y)

I'm talking in circles, I'm lying they know it... Why won't this just all go away?!!

Is it over yet?
Can I really open my eyes??
Is this as hard as it gets???
Is this what it feels like to really cry????

Hurm... biarlah berlalu. Aku inginkan mimpi ini akan cepat berakhir. Sakit mencengkam hati bila terkenang peristiwa lalu. Sakit yg amat.
“Ya Allah, berikanlah kesempatan dan ruang untukku membetulkan hubungan kami, amin.”

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥