FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Saturday, December 18, 2010

Sh*t...Aku BENCI Orang Hipokrit!!!

Apa yg kamu baca kat atas tu memang tajuk entri ni.
Xada keraguan lagi.

Aku bukan nak buat kontrovesi ngan entri aku,
tapi itulah hakikatnya.

AKU BENCI DENGAN ORANG YANG HIPOKRIT!!!

Depan cakap lain, belakang cakap lain.
Aku ada kenal sorang mamat ni, dia penah cakap yg dia suka sangat ngan aku...
haha..bukan nak bangga, tp...sejujurnya aku langsung tak suka dgn pengakuan macam tu.
Lagipun, aku xpernah nak terima ngan mana2 pengakuan lelaki berkaitan hal ni.
(haha..hati belum terbuka kunu.. :p )

Mamat ni punyalah majal suh aku jadi gurlpren dia...
pergh!
aku pun naik sasau mau menjawab...
hurm..
then, baru tadi aku tebaca info dia di **...
camni..:
"i m a simple guy only...i m interesting to date with a beautiful girl…"
"In a relationship"

Haha..punyalah aku happy...
(padahal, dalam hati panas da..kui3)
Aku bukanlah cantik sangat pun...
jadi, apa yg dia cakap ngan aku selama ni aku anggap dia cuma main2...haha
(leganya hati...^___^)

erm...pa2 hal pun..aku besyukur sebab dia dah ada orang lain...
haha...
walaupun dia stil panggil aku 'sayang'...(uweekkk.....)
tp, aku anggap dia sayang aku macam kawan2 dia yg lain..hehe

BTW, nice to know u Mr. T....
haha...
adiosss...

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥