FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Tuesday, December 28, 2010

Seriously... I Don't Need You!!


yow! WTH la....

aku bukanlah nak jual mahal...tp, keadaan aku sekarang tidak mengizinkan aku untuk membuka hati aku ni untuk siapa2. wahai kaum adam...aku betul2 minta maaf. hati aku belum layak untuk dimiliki lagi. berapa kali aku kena bitau kamu suma ni. kadang2 aku dah penat nak explen. bebuih dah. kadang2 aku ble stress sal perasaan kamu tu. tolonglah!!!!!! jangan ganggu hidup aku dengan mesej2 kamu yg berbaur perasaan tu. aku xsanggup dah nak tahan. aku dah banyak sabar ngan kamu. aku dah btau yg aku xmau ada apa2 relationship pun buat masa ni...tunggulah kalau tanggungjawab aku dah selesai...
aku nak habiskan pengajian aku ngan cemerlang. belum masanya lagi untuk kamu2 mau menghantar rombongan meminang or ntah pa lg skang ni. aku xmau mesej2 kamu yg mengganggu hidup aku. tolonglah...kasih sayang aku hanya untuk keluarga aku. aku belum besedia nak bagi kamu kasih sayang yg kamu mau..
(blueeekkk...aku betul2 mau muntah tulis ayat ni..)

and aku nak btau kamu yg aku tak mau ada sebarang hubungan istimewa ngan kaum adam sehinggalah aku selesaikan pengajian aku.
sorry to say but i don't accept any guys in my life for this moment.

2 comments:

abeq89 said...

seriously..
besar sgt msalah awak ni...
hope u able to manage it k :)

iyrenne said...

abeq89 :
thanx fiz....
really thanx 4 ur support. :)

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥