FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Monday, November 24, 2008

selamba...

assalamualaikum...
hari ni aku letih sangat...
maybe aku akan jarang bukak blog aku ni sebab aku ngah busy wat keja umah...
org ingat cuti ni leh enjoy,,
rupa2nya tidak..
byk gak homework aku yg lum siap..
especially add. math..huhu...
botak kepala aku lau terus2 macam ni..
huhu.....
len kali aku post lagi berita kat sini..
tapi wat masa ni xda kot selain majlis pernikahan kakak sepupu aku yang bakal menjelma 2 minggu laie...
huhu..x sabar rasanya...
aku dah lama rindu nak balik kampung..
cuma xde kesempatan je nak wat camtu...
apa2 pun,kita sama2 tunggu hari yang bahagia itu..
hehe...
aku doakan majlis tu nanti akan belangsung dengan penuh kbahagiaan dan kegembiraan
yang lahir di setiap wajah keluarga...
and aku doakan moga2 k.eg n abg fei akan kekal bahagia sehingga hingga ke akhir hayat dan gembira selalu...
dik am sentiasa doakan kebahagiaan k.eg n semua keluarga kita...
i miss my family....
owh..i love u alll soooooo mucchhhhhhhh.............

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥