FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Wednesday, November 12, 2008

apa mood hari ni?

hai..mat pagi..hari ni xla best sgt.
aku ngantuk tp demi boyfren baru aku ni aku sanggup bangun pg..hahahhaha..
aku malas nak bangun pg2 sbenarnya..haha..
memang btl pun..xcaya? suka ati la..haha..
kalau sebelum ni..tem hari sekolah of kors la aku kena bangun awal pg..yela, nak ambik ilmu kenalah bekorban..ya nda?
hmm..tapi,kenkadang aku rasa malas sgt nak p skola.ni suma gara2 pak tan nda guna tu..ada ka patut dia hasut aku supaya jangan p skola..ish2..nak mati makhluk tu..
namun,iman aku kuat lagi..hehe...dengan tabah aku bangun untuk memulakan satu hari lagi yang penuh bermakna dalam hidup aku...hahahahhahahhah..
nanti jap...
setiap pg aku mesti nak ketawa..aku sendiri pun heran..
xkan ada wayar longgar..? padahal aku baru servis 2 hari lepas...(konfuse)
ish..ish..ish..apa kena ni..?
pelik ar..
okey sambung balik..
lau kat skola tu mesti aku boring tem pg2 bab banyak org yang slow motion,
bkn mcm san n joann..dorg la yang wat hari2 aku bising n happy..hahahahahahahahahah..
tp kan...kenkadang tu bingit telinga aku..heheheheheh....

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥