FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Wednesday, November 12, 2008

apa nak cakap? Melalut larh..

asalamualaikum..
hai boiprenku..
apa mood ko petang ni..?
baik..? happy..? or penat..?
hahaha...cam orang gila ja aku ni..ada ka patut aku tanya ko soalan bodo tu..
hahhahahahah.....
of korsla ko happy kn?
sebab aku rajin jumpa n chat ngan ko...kan..kan..kan..
hari ni aku happy sangat..sebab..aku jumpa ngan boipren lama aku..
hahaha..jangan jeles arh..?
dia still maintain cam dolu2..
still lagi ngan perangai dia yang matang kebudak-budakkan..
hehe..kami happy time jumpa tadi..maklumla,
slalu kami chat kat phone jer..
dia da btau aku tadi,masa dia nak datang p tempat aku
dia tempuh macam2 cabaran...hahahah
aku xtau la...dia slalu camni..
dia kata dia kena kejar anjing..pastu sipar dia putus..
then..time dia jalan pun ada orang bodek dia minta duit..
ciannyer dia....hehe..
dia cakap gi..yang orang tu bodek dia minta duit lima posen..
pa lagi..aku pun tergelak ar..
ingatkan orang tu minta 50 or 100 g2..rupa2nya lima posen..
hampeh...tapi,dia bagi la jugak orang tu..
katanya,kecian sebab orang tu xtau cari duit..
"pala hotak ko arh.." aku cakap..
terus dia gelak..haha..
entah kenapa..bila dengar dia gelak camtu..
aku suka dengar..cam nak biar dia terus ketawa jer..
hehe..aku xleh in love ngan dia gi..bab nex yer kami ada exam besak..
kena study sungguh2..huhu..
tapi..nak kata apa ek..
aku lau ble nak study ngan dia sesama..
hmmm...nak kata pa lagi..
dia pun nak study gak tapi dia takut xdapat nak concentrate 100%
bab dia tau lau kami study sesama mesti x terstudy gamaknya..
dalam jugak dia pikir...aku xplak tepikir menda tu..
huhu..dasar arh aku nih..
heheheh

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥