FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Wednesday, November 02, 2011

A Letter For Pinky a.k.a U.N.b.A

masa yang sepatutnya aku guna untuk studyMySpace aku curi sikit untuk blog-walking...heheMySpace..bukan malas, cuma memang aku xdapat nak study dalam kelas ni MySpace riuh n diskusi berlaku di mana-mana..haha...memang aku xdapat study kalau macam ni MySpace...so, i decided to blog-walking.MySpace buka ja blogger/home trus  teingat nak baca blog sorang adik niMySpace...kebelakangan ni aku rindu ngan dia..MySpacehaha..ntahla kenapa. aku sendiri xtau apa sebabnya. rindu sangat ngan dia...maybe sebab dia comel...MySpacehehe...^^honestly, sejak dia masuk d ipg ni aku dah suka ngan dia..ntahla..hahaha...bila aku kenang balik memory aku dengan dia... happy pulaMySpace... dia memang comel (especially bila melompat nak ambil bola..) MySpacehehehe...aku teingat ngan Pinky(bukan "pinky" yg "tut" ok...) kalau tengok dia, comel betul! lagi2 bila dia merajuk..MySpacehaha.. kalau dia ketawa pun best je dengar..hahaha..aku ble imagine camana dia ketawa..ngan kening yang akan naik atas...n tangan dia yang akan begerak2...MySpacehaha..comel...semalam aku tenampak lagi dia ketawa :) ...comelMySpace. lama da aku xnampak dia ketawa depan2...MySpaceyg betul2 di depan aku...kalau sebelum ni aku nampak dari jauh ja...MySpacehuhu...oya, 1 thing yang aku suka g sal dia ni sebab sedap nak peluk diaMySpace...gebu macam air dalam belon..sedap dipelukMySpace..haha...tapi, ironinya dia xsuka kena peluk camtuMySpace..hohoho...

erm...apa2 pun, after follow blog dia maybe aku dapat ubat rindu bila baca entri2 dia d blog tuMySpace... at least aku dapat rasa "perasaan" dia dalam blog tu...walaupun sedikit out-of-dateMySpace tp itu salah satu cara untuk mengubat rindu ngan seseorang yg aku sayangMySpace. xkisahla dia tau ke x...yang penting aku sayang ngan dia kerana Allah Taala.. kan kak Su..?MySpace hehehe...tetiba pla teingat kata2 kak Su di Masjid Jamek aritu...mendalam sungguh maksud kata2 kak SuMySpace. aku dah guna ayat2 kak Su tu sebelum ni utk nasihatkan adik sepupu aku, tp aku sendiri perlu diingatkan dengan kata2 akuMySpace...begitulah hidup kata kak Su. kita kena saling mengingatiMySpace..terbaeeek dari kak Su... hehe...buat adik yang sorang yang tersayang niMySpace, kak doakan semoga adik sihat sejahtera n sentiasa tenang menjalani kehidupan adik d ipg terchenta niMySpace..apa yang penting, semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmatNYA buat kita semuaMySpace...insyaAllah..

apapun, aku akan selalu mendoakan kesejahteraan luar dan dalam, dunia dan akhirat untuk semua orang yang aku sayang.. xkirala yang masih ada di dunia niMySpace ataupun yang... dah tiadaMySpace.

sekian sebuah kisah dari TeLLeRMySpaceMySpaceMySpace

6 comments:

Fiona said...

this entry is really cute with the emoticons..^^

SH4Vi4Mie said...

thanx Fiona...
long tyme i didn't c u here.. ^^
hehe...

Ummi Natasha Ahmad said...

thx kak amni.... peluk2 aaaa.. amboiii...

SH4Vi4Mie said...

hehe...peluk2 la best...hehe...xke gitu cik Natasha? ^^

Ummi Natasha Ahmad said...

memang x suka la kna peluk... allergic... dr kecik lg..hihihih...

SH4Vi4Mie said...

huhuhu...sedihnya dengar jawapan tu.. T_T

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥