FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Tuesday, November 08, 2011

Good Morning B... (^_^)v

selamat pagi...hehe
arini patotnya ada kelas...(kononla...)
tp x jadi..
so, aku balik bilik n tengok bilik aku terkunci... (!!!)
adoiyai...dahla aku x bawak kunci tadi....
tepaksala aku tunggu kat luar..
tp, idea tetiba datang nak lepak bilik dorang farah n tira...
sementara menunggu bilik tu tebuka balik..hehe
erm...tym tgh melepak kat bilik dorg tu..
tetiba farah sebut nama "tutttt"..
apalagi, mendadak aku bangun..
dari tengah syok baring2 atas katil meluru ke pintu...
trus nampak sorang yg aku dah lama x jumpa..heheh
mood: VERY HAPPY!

pastu sembang2 ngan dia n farah...
then tira join skali..(dia baru abis mandi...)hehe
pastu sembang punya sembang...
kami decided nak p masjid masak lekor..
hoho...best jugak la...
stay2 kat masjid jap n sembang2...
sementara menunggu giliran untuk masak d dapur...
hehehe...

masak punya masak sampaila siap..
aku n ana masak lekor...
tira n eton potong lekor...
farah cuci piring nsbg...hehe
n dia masak sos...dibantu oleh farah jugak la..hehe

then sampai kat bilik farah n tira...
standby kupas+potong mangga..
masak air...
masak meggi(kari)...
masak telur..
n MAKAN TIME~~~
meriah jugak la..
ada pija, ana, dia, tira, farah, n eton
join memeriahkan suasana..hehehe...
banyak juadah untuk makan tengah hari tadi..
sampaikan nak sendat perot ni nak menghabiskan..
hehe...
pedas+pedas+pedas...huhuhu....
memang cair mucus dalam hidung dibuatnya...
hehehe...

pastu rehat n santai2 d katil...
bla3...tido2 ayam...
then dia datang..
nak study sebab ana da tido...
study la jap ngan dia...
study punya study sampaila mata aku da ngantuk
mata dia pun da ngantuk...
hohoho...
menguap je keja aku...hahaha

pastu rehat n nak tido..
tapi aku xterasa nak tido pla..
sebab nak mengupdatekan blog sal arini..
hehe...
pa2 pun...
tira, farah, n eton dah mengampai da ni..
aku je yg masih dok tecongok kat depan lappy c farah menaip yg ntah apa2....
study nya entah hilang ke mana...hehehe....

ok la...sampai d sini saja coretansi TeLLer...
sampai ketemu lagi...

oya, lupa nak btau...esok paper LDS akan menyerang...
huhu..
aku x buat preparation sangat ni..
huhuhu...
risau3....
matila aku...
huhuhuhu.....

ok3!
stop it!
let me finish this line by saying Good-bye n have a nice day to u all... (^ ^)/
tata...

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥