FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Saturday, November 12, 2011

A Simple Smile

Good morning peeps…
Tadi pagi bangun awal sikit…
Jam 5+.. tu pun sebab ada kes2 kecemasan…
(aku xdapat tido..sbb ada benda kejutkan aku dari tido td..huhu)
meremang bulu den..hehehe…

pastu try main game bubble town untuk menidurkan diri...
hahaha…main dalam 3minit pastu mata da ngantok..
then tebangun balik dalam jam 8…
pastu malas nak bangun…
hehehe...guling2 jela d katil...

jam 10++ gitu baru ada mood mau mandi...
hehe...pastu kemas bilik..
kumpul suma sampah...
letak d luar...
hehe...

pastu masak mee n buat air...
n tengok lappy...
entah apa yg aku tengok depan lappy tu...
buat bodoh je kot..hahaha...

pastu memory tengah ari lost...
aku tak tau apa yg jadi tym tu..hehehe

petang tu pula....
aku diner ngan c sotong...
dia belanja aku makan...
hehehehe.....
sedap..

pas ja makan ngan sotong makan dengan c tutt..
hehehe...
mood: VERY HAPPY ^^

teman dia makan...
n tyme tu juga dia p buli aku makan..
adoiyai..
haha..
sangatla mencabar hati...
huhuhu...
dia snap2 tym aku  tgh makan+becakap..
adoiyai...punyalah..tp ada 1/22 pic yang aku rasa comel sangat..
hehehehe...
*****
alaaaa..aku  tak dapat nak upload...
aku guna lappy ana..huhu
tak dapat nak bluetooth pic tu..huhu...
takpala...takda jodoh kot..hehe
len kali la a...hehe..

oya, aku nak sambung study ES dlu...
lusa da paper ES..
huhu..
so..stakat ni jela StoRy From TeLLeR..
hehe..tata..


oya, c tutt n sotong d bilik ana skang..
heheh...
so happy...ngehehe...

tata....^^

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥