FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Tuesday, June 29, 2010

1st Day At IPGM Kampus Keningau

hmmm....nothing to say exactly....juz wanna share sumtink that makes me feel #?!%* being here....i know they did ol the rubbish things juz wan us to realize that responsibility as a teacher is not a little things...i know it already.and if iam not mistaken,as a GP(guru pelatih)..we have decided to face ol the situation n feeling that we have to through....*pesal aku speking ni...?*
apa pun,sebagai seorg GP..kami dah bersedia memikul tanggungjawab sebagai seorg pendidik...otherwise,...kami dah bersedia berkhidmat membakar diri sebelum kami mengambil keputusan untuk mengisi borang online kat internet...*maybe certain people anggap ini sebagai satu peluang o tawaran macam yg dorang dapat dari IPTA o IPTS...but,bagi aku...aku takkan isiborang KPLSPM pd 9 febuari lalu kalau bukan aku dah bersedia unntuk berkhidmat sebagai seorang penjawat awam...bukan penjawat yg biasa...tapi...penjawat yg akan berusaha semaksima mungkin demi mendidik pelajar2....salahkah aku untuk mengambil keputusan sedemikian...?*tp,lain org lain pandangannya...n that is the reality....apa pun,aku anggap ini semua sebagai agenda yg telah ALLAH S.W.T. aturkan demi aku...aku akan berusaha untuk mencapai apa sebenarnya destinasi yg telah ditunjukkan oleh-Nya...aku bukan mengeluh..cuma ingin berkongsi.maaflah sekiranya ada yg terasa o terkecil hati...inilah sandiwara drama dunia.....

1 comment:

SH4Vi4Mie said...

pengalaman adalah guru sebenar dalam kehidupan..cuma,manusia yang bergelar 'GURU' itulah yang sebenarnya bertanggungjawab mendefinisikan apa sebenarnya maksud di sebalik pengalaman itu sendiri....
fikirlah wahai manusia yang bergelar guru dan bakal guru....tanggungjawab kita terlalu berat untuk diremehkan...

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥