FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Monday, April 26, 2010

Bicara Aku

aku bukan ingin meratap hidup..tapi,bukan semua perkara yang boleh kita kawal.aku percaya pasti suatu hikmah menanti..aku gembira dalam duka..ceria dalam tangis..aku menyeksa batinku sendiri.bukan seperti yang aku pinta.aku ingin menjadi diriku.tapi,aku terlalu sedih..terlalu kelu untuk berkata.aku ingin bersendrian untuk seketika..namun,sesi dialog pasti akan menjelma..aku ingin bersendiri.tak ingin ditemani.biarlah aku lelah sendiri..sudah terlalu lama aku berlari.ingin juga aku merasa lelah.duduk seketika melepaskan lelah.perit menanggung bebanan..aku ingin sendiri.aku ingin sendiri..aku ingin sendiri..

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥