FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Friday, June 17, 2011

Blur...

i was wondering, some people easily open their big mouth and tell the others about someone else. lol. u know what, when i was told that i am lesbian...i am speechless. blol. how did they know that. did i told them? lalala~

bukan nak kata apalah kn tp haha... sangatlah lawak, suka suki dia nak kata org ni lesbian...dia tau ke lesbian tu apa...? haha...aku tak kisah kalau dia nak anggap aku lesbian. anggapan orang macam mana nak ubah kan kalau dah bagitau dia hal yang sebenar pn dia masih x caya gak. lantak kau la labu. kalau kau dah pikir macam tu, aku harap kau selamatlah dunia akhirat. tp, yg aku xpuas ati ni... ada ke patut dia p canang ngan orang len kata aku ni lesbian. adui..parah2... apa kenalah ngan orang tu? sakit hati ke?

aku pun xtaulah kenapa aku tulis benda ni kat sini, tetba aku teingat org tu cakap ngan aku. masuk kuliah ni aku jumpa lagi orang tu. haha...stiap kali dia jumpa aku mesti nak elak. macam tenampak antu je...haha..apa aku kesah. terpulang ngan kaulah nak buat macam mana. bagi aku, aku bahagia jadi diri aku sendiri...
hahhah...statement aku kat sini bukan nak konfes yg aku ni les...haha, bukan. aku tetap perempuan. suka ngan pompuan tu bukanlah dosa besar pun, macam aku suka ngan kawan2 pompuan aku gak. hah! dah kawan aku tu pompuan, mestilah aku suka ngan dorang. tapi tu xla bermaksud aku ni dalam kategori lesbian.

aish...aku da tersentap gara2 benda alah ni...adeh. malas dah aku nak update sal story ni..kadang2 sakit ati bila tepikir. xkesah la kau pikir aku ni lesbian, tapi yg kau canang sekeliling kampung tu pehal. apa yg kau dapat? xda apa pun. mengaibkan org adala. argh! aku emo pla skang ni.

ok la...aku nak stop dlu b4 aku jadi terlebih emo...lalala~~
ni kes lama x update blog bat aku jadi kekok nak story panjang2 sal kehidupan aku. ada banyak benda aku nak luah kat sini, tapi...nanti2la...mana aku nak siapkan novel aku yang setengah karat, abiskan baca 2 novel sastera yg tebal+memeningkan, mana nak lengkapkan tesis yg dah siap, adedeh..tesis ni bukan tahap aku lagi...penat!!!!!! ni tahap org nak amik level tinggi.. tp aku pun kena buat jugak...huargh!! tension yg amat!!!!

soon, kuliah nak start..satu apa pun aku xsiap lagi. novel jela yg aku sentuh..tu pun aku update sikit..bukan xda idea..ada! banyak da idea ni...tp nak transfer p ayat tu yg aku lembab sikit. hahaha....
okla. apa2 hal pun nex tym aku update blog lagi..aku nak siapkan tesis dulu...bubye...

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥