FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Tuesday, July 27, 2010

Aku dan IPG

sehari lagi aku genap sebulan di IPGM Kampus Keningau..banyak perkara y sudah aku lalui di sini...gembira y sekejap cuma,sedih y mengundang luka,kepuasan y mencengkam jiwa...aku langsung xsedar masa yg berlalu.semuanya macam mimpi.aku alami semua tu tanpa sedar,n bila aku bangun...aku rasa mcm tiada apa yg blaku.tp,kesan peristiwa tu tetap ada...aku akui...semua ni realiiti..semua y aku lalui ni ada hikmahnya...
tp,ntahla.......kadang2 aku terkilan jugak...besar sangat ka dosa aku ni...hmmmm.....
peduli la...walau apa pun,aku harap sangat aku dpt buat yg terbaik d IPG ni....harapan famili ada di bahu aku...kalau pun ramai manusia y menentang aku,aku mesti kuat..manusia lain tu buang tepi.y penting tanggungjawab aku sbg sorg anak,sorg pelajar, n sbg hamba Allah..aku hidup di dunia ni sbb mau mencari redha Ilahi..aku y menentukan hasil kehidupan y aku dapat d akhirat nanti..manusia2 lain tu sekadar debu d tepi jalan ja...jangan kesah la ngn apa y dorg cakap o umpat sal ko...Dia lebih tau apa yg baik n apa y buruk untuk diri aku...lagipun,aku dah buat keputusan...
sepanjang aku berada dalam bidang perguruan ni...slogan "SAYA YANG MENURUT PERINTAH"
akan kekal dalam hidup....insyaAllah..

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥