FRoM ♥ To ♥

♥ In the name of Allah, The Most Gracious, Most Merciful. Praise be to Allah, The Cherisher and Sustainer of the worlds; most Gracious, most Merciful; Master of the Day of Judgement. Thee do we worship, and Thine aid we seek. show us the straight way, the way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whoso (portion) is not wrath, and who go not astray. ♥

Saturday, September 18, 2010

Hm......Ntah Pa Pe Tah...

di hari yg sungguh sibuk+memenatkan ni..aku try la jugak update blog..dun care la after raya pun..selepas bersabar buat suatu tempoh yg lama..akhirnya aku lemas dgn semua sandiwara aku sendiri...bukan apa..just mau reles sedikit tekanan ja...not all of them...kesabaran aku mula teruji few weeks ago...
*kalau ya pun aku ada buat salah bagitau jelah...jangan la mau buat onar ngan aku...aku taula korang tu lebih tua dari aku.tapi jgnla nak layan aku camni...apa, besar sangat ke salah aku ngan korang...pehal?? apa yg korang tak puas hati..? pa plak yg aku dah buat ngan korang..?? kalau ye pun aku ada buat salah..bagitaula depan2....toksah nak umpat2 or ntah pa2 lg korang buat blakang2...wat the hell la.......
(boleh ka aku cakap cam tu depan2 korang...korang sanggup nak dengar..??..)
aku bole trima kalau korang cakap depan2...be honest with me...dun ever talk bad behind..please la...find a place...im bored with all of this rubbish things.... 
aku boleh terima teguran korang....tolongla...kita suma dah besar..dah berakal pun...buatlah cara orang berakal berfikir...toksah la nak buat cm org yg xda akal....hah! ada g..jangan cakap matang ngan aku kalau korang sendiri x matang...aku benci ngan orang yg x sedar diri bila becakap...
kita masing2 ada akal....pandai2 la nak pikir....kalau korang nak pendam pun..takda faedah gak..masalah xkan selesai...no progression...owhhhhh..pleaselah....aku dah bengang ngan suma ni...apa yang korang rasa tak kena kat mata korang..tegurla..jangan la pendamkan... 
takda perkara yang boleh selesai kalau korang macam tu....adehhhh...aku dah bosan nak ulang benda yg sama.....speak la...cakap...walaupun benda tu sebenarnya menyakitkan...sebab itula kebenaran..walau pahit pun, kena terima jgk..sbb dari situ masing2 bole perbaiki kelemahan+kekurangan diri sendiri....
 hais~kebengangan aku menyebabkan aku xdpt nk fokus ngan isi utama..adeh~~~sengal la macam ni.....aku taula aku ni kdg2 byk cakap, byk buat hal itu, hal ini, n tah pa2 g arh...tp, kalau ada yg tak kena kat mata korang...tolong la btau aku...smpai aku pun kdg2 nek fed up da...kalau dah aku betul2 fed up ngan korang...aku xtau la apa nak jd nanti...harap2 aku tahap tu masih panjang g nak tiba...tolongla...aku harap sgt ni..kalau ada salah+silap yg aku dah buat ngan korang..bagitaula...aku nk baiki diri aku...aku nak jd kawan+orang yg bole dianggap kawan ngan korang....
*sigh*
aku bukan nak trip jd perfect person..tp, aku beh suka perbaiki diri...hmmm....ntahla pa kebendanya aku nak cakap skang ni....buat korang yg tak puas hati ngan aku selama ni...please la speak face to face..eyes to eyes ngan aku...be frank..be honest..aku suka korang beterus terang ngan aku...walau pahit skalipun..aku kena terima jugak...tolongla...aku terseksa kalau aku fed up ni...hidup ni xbes kalau ada benda yg xselesai...jadi kesimpulannya..aku harap korang terus terang ngan aku face to face....dari hati ke hati...dun judge me by your first impression or by my physical attitude....u dunno me yet...once u noe me..then u'll noe how to judge me...
please be frank+honest to urself n people around u..comunicate wit them..4 sure, people around u wil noe u better..

No comments:

Copyright© All Rights Reserved♥ ♥ ♥ AmNi ♥ ♥ ♥